YO <3 löpbandet

var på sjukhuset idag och pratade lite.
kände att ngot behövdes, jag behövde få ut det jag hade inom mig
dock fick jag ut allt på sjukhuset , men lite till

stack till gymmet och intog min postion på löpbandet
7.5 km blev de
både gick och sprang. sprang dock mest
men satan vad ont jag har i mina benhinnor

har 9 par träningsskor här hemma, inga sitter pefekt. får ont av alla. BRA!
har beställt ett till par, dom kommer säkert inte heller passa.
ska handla nu i veckan =)

och så har jag köpt en hötjacka som jag längtat efter. äntligen!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyfan jag blir taggad bara av att läsa! Men ta det lugnt med springandet.. Om du redan har ont, så lär det bara bli värre om du inte vilar benen. Kör ett killerpass utan ben stumpan!!!

2010-10-04 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0