are you ready? BORN READY!!

hej o hå, ett o två.

fin dag med jobbet på Örums nygård, ett spa/hotell. mycket mysig miljö och trevligt sällskap och GOD MAT!
dom hade gjort så fint med allt glutenfritt / laktosfritt så jag blev nästan rörd. och GOTT var de!
på eftermiddagen hade dom gjort en jättefin kaka till mig, den såg sååå god ut men jag var inte sugen, de kändes så dumt att låta den stå när dom i köket stått och donat med den, så frågade mina arbetskamrater om dom inte kunde äta den, men dom var redan proppade med kakor så dom ville inte... efter mkt funderande kom jag på att jag kunde linda in den i servetter och ta hem den till någon kär person, som denna blev min storebror. ovanpå allt är han sjuk så han förtjänar den verkligen! <3 jag är stolt att jag stod emot.

idag blev det träning i alla fall
sprang i typ 5 minuter
sen tvingade Anneli in mig på spinningen så jag fick köra det värsta passet jag någonsin varit med om.
men FAN vad skönt, jag älskar att kämpa så det känns som benen ska gå sönder.
och nu har jag varit ute och gått en powerwalk i 55 minuter ungefär. :)
skönt.

hoppas vikten går ner!
har vägt mig typ 10 gånger idag och första gången hade jag gått UPP ETT KILO sen förra veckan, panikpanik men sen fixade det sig.
har numer låst in min våg i grannen Annelis förråd, så jag inte kan väga mig och bli besatt.

Anneli bjöd för övrigt på god GOD god mat ikväll , kycklingfile med lök, squasch, svamp och morötter. mycket gott, och så sallad till det.
i LOVE!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0