www.nelly.se

Reese Dress SEK 249, Motel - NELLY.COM
Den klänningen kom hem till mig idag. Från Nelly.se.
köpte två andra klänningar och två par skor.
kaaos.

1. klänningen är LÅNG! lång lång lång, kärringvarning till KNÄNA! inte ok.
2. klänningen är BEIGE! låångt ifrån ljusrosa som på bilden.

3. tyget är som en tunn linneduk gjord på tyg. tunn tunn tunn

stort tack men nejtack.

och skorna.
storlek 41 var för stora så dom får jag skicka tillbaka.
och bootsen i strl 40 var waay to small så dom får jag också skicka tillbaka.
Beställde en ORANGE tunika/klänning...........fick en vit.
plus en skitsnygg klänningen som var på vippen till för stor, men den behåller jag. är en fin SOMMARKLÄNNING i de supertunna jäkla tyget.

attans så besviken jag är!

♥bisou


Kommentarer
Postat av: kornelia

oh! Krisse, har du blogg så kul.. Bloglovin - jovisst! kram

2010-12-16 @ 20:07:10
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0