hej kära löpband

idag sprang jag på gymmet. skulle egentligen bara jogga 5 km men det blev en MIL istället.
EN MIL!
10 km.

herreguud!!
nu är jag stolt och kommer sova supergott inatt!

o min mage har inte klarat sig längre. den slog bakut innan. och gör det fortfarande.
är antagligen ett ägg jag åt innan.
för två år sen, när jag var som sjukast så hade jag äggallergi till max. och nu är det exakt samma symtom, på pricken. jag hatar det.
och sen har jag en grym halsbränna ovanpå det så det känns som någon sitter och sågar på min bröstkorg och uppåt..
som jag klagar.
tur denna bloggen är mest till för mig själv.

SÅ KRISTINA, DET ÄR SÅ HIMLA SYND OM MIG JUST NU!! JA DET ÄR DET KRISTINA!!

buhu vill vara frisk .. för en dag. helt frisk. utan att behöva tänka på konsekvenser och skit o mög. fan vad skönt det hade varit. jag hade lätt kunnat betala 50 000 för att kunna äta vad som helst en hel dag utan att bli dålig.
att vara allergisk är fan inte ball...........
hata hata hataaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0