ehm .. det är DAGS

på tisdag smäller det fan ta mig.
efter att ha svullnat som en badboll (misstänkt graviditet, turns out to be a no-no) har jag blivit less på att vara ett fetto.
imorgon är det måndag, och det är då alla börjar. men inte jag! det är den dagen jag förbereder mig. och det gör jag genom att gå ut och äta med jobbet, och ta ett glas vin till maten.
Men tisdag så!!

har inte bestämt mig vilket metod jag ska använda och under hur lång tid. men mitt första projekt är i alla fall att under en vecka, göra något. som ett litet experiment.
en liten köksvåg är hemhandlad så jag kan väga maten. men då måste jag veta hur mkt av allt jag ska äta och det förstår jag ingenting av när jag googlar det.
eller så kan jag räkna kalorier, men i det ingår också matematik så det går fetbort.
eller så kör jag en pulverdiet.
någon form av kickstart behöver jag, annars kommer kilona förtsätta att smyga sig på mig!

och ja; jag för redan träningsdagbok men ska nu även börja med matdagbok. det förvånar mig inte om jag förnekar för mig själv att jag äter skit. säkert därför jag blivit smällfet igen !





UWE här var jag typ superfet. fast då hade jag gått ner 12 kg ..... blöh. ska sätta upp den bilden på mitt kylskåp!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Går du på friskisgymmet? Fick för mig att jag såg dig där idag? Vi känner inte varandra, men har läst din blogg nån gång.. vet ju vem du är och så. Ville mest säga.. kämpa på..du kommer klara det! :)

2010-12-07 @ 17:15:25
Postat av: krisse

Hej! :)

yes, jag går på friskis! vad roligt du läser min blogg! :) säg hej till mig nästa gång så kan vi kämpa tillsammans!

2010-12-07 @ 21:35:11
URL: http://krissefisse.blogg.se/
Postat av: Jonna

Okej, det ska jag göra! :)

2010-12-08 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0