dag 8

whoooaaa idag är det dag 8.
som sagt, det trodde jag aldrig!
men allt för min mage!!

igår mådde jag konstigt. magen slog bakut och började igår blöda nånstans, o slemma o ha sig. förstår inte riktigt. men misstänker jag fått ett sår på tarmen, tyckte mig känna det igårkväll.
ja, igårkväll fick jag jättekonstigt ont i magen, går inte att beskriva. värkte i tarmen liksom. men antagligen är där ett litet sår då. och så kändes det som jag skulle kräka, men det gjorde jag inte.
hade hoppats, kanske man tappar något kilo till då :D
hehehhe

och idag kommer min fina Mirelle till mig. hon var här en dag i förra veckan också. hon är så fin så fin och jag älskar henne :D

och ikväll är det julbord .. och jag har inte bestämt mig riktigt hur jag ska göra, om jag ska testa äta eller bara dricka. det känns jäkligt tråkigt att sitta o dricka en shake när andra frossar i julmat. och speciellt om chefen köpt laktosfritt till mig, då måste jag ju äta.
men om jag nu måste äta så bestämde jag med mig själv nyss att då äter jag sånt som jag ser vad det är. typ en skinkbit. en köttbulle kanske.
men inga ÄGG!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0