dag 3 är lååååååångt ifrån avklarad!

blä.

idag känns det extra jobbigt. Är svårt att lyfta huvudet från kudden.
Drack precis en chokladshake till frukost, 110 kcal .. Ingenting egentligen .. o mätt blir man inte heller.
men idag är det tredje dagen o detta visste jag skulle hända.

Helst hade jag velat ligga här i min säng resten av dagen, under täcket.
men jag har en överfull tvättkorg med ren tvätt som vill in i garderoben, jag har ett golv som vill visas och varor att sätta in i mina skåp....
.......jag har pigment som vill sola...
...jag har en kropp som vill blir smal....
......o träna.
MOT ALLA ODDS!

jag ska klara det, idag är det dag tre.
och jag ska träffa min fina pojkvän som jag längtat så mycket efter.
kommer bli en riktig jävla utmaning eftersom vi alltid brukar fika. så istället ska jag sitta med kurrande jävla mage, dåligt humör och tung i huvudet.......
aja. får se hur allt går.

nu blev jag sjukt hungrig igen så orkar nte skriva. hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0