dag 1.

idag har varit den bästa dagen på länge!
vaknar upp och tar en naturdiet .. och känner inget i magen. herregud!!
och det håller i sig hela dagen.
jag känner ingen smärta i magen längre, helt sjukt. går inte att beskriva i ord vilken otrolig lycka jag känner och har känt idag. aldrig trodde jag att jag skulle få uppleva en dag utan smärta, aldrig!

(tragiskt dock att det ska behöva gå så långt att man inte vågar äta någon mat innan läkarna gör något)

sen körde jag på gymmet, 2.5 timmar! fanns inget stopp. gud vad jag älskar det!
nu ska jag bara klara fler dagar.......och hoppas magen håller sig, annars får jag väl ta tag i det igen, men det orkar jag inte just nu.

och ja, jag går på Friskis & Svettis. :)

kramkram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0